...Nikde na svete nevznikli prevratné firmy počas pár rokov. Mohlo sa od nás očakávať všeličo, no je pravda, že o mnohých veciach sa na Slovensku ani nerozhodovalo. Nezabúdajte, že najväčší podiel na hodnote výrobku majú tí na začiatku, čo robia dizajn, koncept či vývoj a potom tí, ktorí robia na konci služby zákazníkom. Úplne najmenej je toho uprostred, v rámci výroby a montáže. My sme fungovali tak, že sem prišli firmy, montážne haly a obchodné reťazce. Dodnes nás napĺňa hrdosťou, že sme veľká výrobňa áut. A popritom sme pozabíjali všetky kreatívne oblasti, ktoré tu boli.
http://www.tyzden.sk/casopis/2010/45/potrebujeme-slovensku-nokiu.html
...Svet sa zatiaľ vždy so všetkým vyrovnal. Už teraz vznikajú súkromné školy či biznis univerzity. Verejné univerzity sa z nich zatiaľ smejú, ale možno o pár rokov to bude naopak. Myslím si, že sa to nakoniec nejako premieša a vznikne niečo nové.
http://ekonomika.etrend.sk/ekonomika-slovensko/kosturiak-rozhovor-plna-verzia.html
...Je dobré študovať knihy o Tomášovi a Janovi Baťovcoch, Welchovi, Toyodovcoch, Bransonovi alebo Jobsovi, ale nemá zmysel pokúšať sa kopírovať ich štýl a mechanicky preberať ich najlepšie praktiky. Dôležitejšie ako hľadanie správnych odpovedí, je formulovanie správnych otázok.
http://blog.etrend.sk/jan-kosturiak/2011/01/17/manazment-je-plny-pravd-ktore-vacsinou-neplatia/
Jedna stará reklama na Nokiu. Niekomu sa vybavý všetko, čo prežíval s prvým mobilom.
Máme ju opäť po piatich rokoch doma. Funguje. To sú spomienky
+ jeden veľký ericsson
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára