piatok 18. februára 2011

eset

"Steve Jobs na prednáške na vsokej škole hovoril, že sa ľudia nemajú báť, že majú mať odvahu robiť aj veci, ktoré sa ostatným nepáčia. Vy ste tiež taký odvážny?"
"Určite. To ako som myslím, že ja dosť známy, možno aj nechvalne - v rámci firmy. Ja si naozaj nemyslím, že by nejaký väčšinový názor bol najlepší. Najlepší je kolektívny názor ľudí. Ale. Ľudí ktorí sú informovaní, a ktorí sú vzdelaní, poučení v tej veci. Ale jednoducho nikdy nemôžte prijať nejaký kvalifikovaný názor tým, že sa spýtate obrovského množstva ľudí, povedzme na ulici. To je nezmyselné. Takže určite som toto robil....Bojoval som vždy za svoj názor."

Miro Trnka v rozhovore

"Kedysi to bol veľký problém. Intenzívnejšie sme začali hrávať v úplných začiatkoch firmy, keď sme ešte celý deň pozerali na obrazovky a večer videli pred sebou už len hmýrenie čísel. Jeden z vtedajších kľúčových programátorov a dnes spolumajiteľ firmy, Richard Marko, vtedy týždeň práce vo firme prirovnal k stavu, keď je človek na drogách. Na netrénovaného človeka to bola taká záťaž, že keď vyšiel na ulicu, hrozilo, že ho prejde auto. Punk nám pomáhal prekonávať tieto stavy – vykričíte sa, vyskáčete..."
rozhovor tyzden je-to-uzasny-biznis

Eset San Diego

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára